domingo, 12 de febrero de 2012

Best Coast - Goodbye

Goodbye

My highs are highMy lows are lowAnd I don't know which way to goEverytime you leave this house, everything falls apart

I can't get myself off the couchI don't wanna talk to anyone elseAnd I don't know which way to goEverytime you leave this house, everything falls apart

I lost my jobI miss my momI wish my cat could talkEverytime you leave this house, everything falls apart

Well, I don't love you, and I don't hate youI don't know how I feelWell, I don't love you, but I don't hate youI don't know how I feelI don't know how I feelI don't know how I feel

And nothing makes me happyNot even tv or a bunch of weedEverytime you leave this house, everything falls apart

And everytime you go away, I feel like I could cryBut I would never really cry because you're the worse at goodbyesyou're the worse at goodbyesyou're the worse at goodbyesgoodbyes, at goodbyesgoodbyes, at goodbyesgoodbyes, at goodbyes


Adios

Mis altos están altos mis bajos, bajos y ya no sé para dónde ir
.Cada vez que te vas de la casa, todo se desmorona

No puedo quitarme a mí misma del sillón
no quiero hablar con nadie más y no sé para dónde ir
Cada vez que te vas de la casa, todo se desmorona

Perdí mi trabajo extraño a mi mamá
quisiera que mi gato pudiera hablar
Cada vez que te vas de la casa, todo se desmorona

Pues, no te amo, no te odiono sé como me siento
pues, no te amo, pero no te odio no sé como me siento
no sé como me sientono sé como me siento

Y nada me hace feliz
ni la televisión ni un montón de mota
Cada vez que te vas de la casa, todo se desmorona

Y cada vez que te vas, siento como si pudiera llorar
pero nunca voy a llorar de en realidad porque tu eres el peor para los adioses
eres el peor para los adioses
eres el peor para los adioses
eres el peor para los adioses adioses, para los adioses adioses, para los adioses adioses, para los adioses


No hay comentarios:

Publicar un comentario